Munka- és szabadidős utazásiam

Élményeim a nagyvilágban

Élményeim a nagyvilágban

A valaha látott legrosszabb fitness terem

2019. november 10. - Folytonutazok

Tegnap érkeztem haza egy 5 napos konferenciáról és kiállításról Düsseldorfból. A szállásunkat nem én intéztem, mint mindig, amikor egyedül utazom. Ha a hotelben van edzőterem, mindig élek a lehetőséggel és vagy este vagy kora reggel lemegyek edzeni kicsit. Most is így akartam, csak eléggé meglepődtem, amikor beléptem a fitness helységbe.

 - Gondolkoztam, hogy indítok egy "elképzelés vs. valóság" rovatot, mert a 1,5 év alatt majdnem 40 szállodában szálltam meg, habár az esetek 95%-ban nem ért csalódás, de 2-3 esetben igen nagyot csalódtam, mert képen sokkal-sokkal jobbnak nézett ki a szoba. Igaz, jelen esetben a hotel tényleg egy jobb 4*-os szálloda volt, de a fitness terem egy viccel ért fel. - 

Képtalálat a következőre: „ghetto gym”

(forrás: Tumblr     Na jó, persze nem ilyen volt, na de lássuk...)

A bejegyzés nem ért véget, kattints a lenti "TOVÁBB" gomra a folytatáshoz...

Először egy pár kép magáról a hotelról:

Kép a szállásról a galériábanKép a szállásról a galériábanA restaurant or other place to eat at Best Western Plus Parkhotel VelbertA bed or beds in a room at Best Western Plus Parkhotel Velbert

(képek forrása: booking.com)

És akkor lássuk magát a fitness termet:

20191106_174010.jpg

Ez egy kb. 25 négyzetméteres szoba 4 géppel és pár kézi súlyzóval (a legnehezebb is túl könnyű lett volna még bemelegítésre is). A recepcióstól meg kellett kérdezzem, hogy jó helyen járok-e, mert nem hittem el, hogy biztos jó helyre mentem be. Úgy éreztem, hogy ez csak ilyen kényszermegoldás, hogy 4*-ot kaphasson a szálloda vagy beleírhassák a leírásba, hogy van nekik. Nem tudom, mindenesetre vicces volt, hogy beöltöztem egy kiadós edzéshez, de 10 másodperc után ki is jöttem csalódottan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://folytonutazok.blog.hu/api/trackback/id/tr10015299790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása