Munka- és szabadidős utazásiam

Élményeim a nagyvilágban

Florida - Visszaemlékezés 2017-ből (4. rész) - Miami Star Island, Bayside, Ocean Drive

2019. december 14. - Folytonutazok

Március 20. – hétfő: Miami belváros, Star Island, sétahajókázás

Délelőtt séta hajókázni indultunk. A kikötőig az út nagyon élvezetes volt, sok szép helyen mentünk keresztül. Az út baloldalán, az óceánparton 40-50 emeletes lakóházak vannak, melyeken annyira látszik, hogy senki nem lakja azokat. (Ennek véleményem szerint az az oka, hogy sokan csak megvesznek itt egy ingatlan és egy évben egy-két alkalommal ellátogatnak ide. Ezeken a környékeken rengeteg kanadai és New York állambeli rendszámos autót láttunk. Ők is csak lejönnek Miamiba a hideg idő elől). Az út jobb oldalán pedig csodálatos családi házak vannak kis öblökben.

A bejegyzés nem ért véget, kattints a lenti "TOVÁBB" gomra a folytatáshoz...

Az kikötőből sokféle turista hajóutat szerveznek, mi egy olyanra fizettünk be, ami körbemegy a "sztárok" házainak szigeténél (Star Island) és Miami felhőkarcolóinál megy vissza a kikötőbe. Azért tettem idézőjelbe a sztárokat, mert ennyi kamu dumát egy idegenvezetőtől ritkán hallani. A házakat úgy mutatják be, mint: Shakira, Jennifer Lopez, Rihanna, Madonna, Shaquille O’neal, Will Smith, Kate Moss, Silvester Stalone stb. saját tulajdonú házaik, ám azonban ez mind hazugság, egyikőjüknek sincs és nem is volt itt ingatlana (kivéve Shaq, neki itt valóban van egy háza és láttam az egyedi yachtot is ami szintén az ő tulajdona és a háznál van kikötve). Amikor hazajöttem utánanéztem interneten és igazam volt, mert kb. mindenhol leírják, hogy fals információkat hazudnak a túravezetők.  Egy kicsivel tovább volt egy másik sziget (Fisher Island), ahol nem házak, hanem lakások/apartmanok vannak kilátással Miami felhőkarcolóira. Ezek a lakások több, mint 30 millió dollárba kerülnek és szintén azt hazudják, hogy híres emberek a tulajdonosaik, mint például Jim Carrey, Tiger Woods stb.

(Megjegyzés: szürke yacht: Shaq hajója a házánál; Utolsó előtti kép: A Bad Boys 2-ben ebben a házban lakik Marcus (Martin Lawrence) a családjával)

Egy konténerkirakodó dokk mellett is elhaladtunk. A daruk 40 emelet magasan nyúltak a tenger felé. Ezek pakolják ki a nagy óceánjáró konténerhordozókról a rakományt. Hihetetlen látvány volt ez is. Mi teljesen eltörpültünk ezek mellett, amikor elhaladtunk. Majd következett Miami belvárosának látképe. Egyszerűen nem tudtam betelni vele, amikor a szemem elé tárult. Lélegzetelállító a látvány. Rengeteg képet csináltam, de amikor az ember élőben van ott, az teljesen más. Órákig tudtam volna nézni a felhőkarcolókat. A két órás hajóút után még sétáltunk a Bayside-on (itt ittam elétem legdrágább sörét $12-ért, ami nem más volt, mint egy boltban darabját $1 alatt kapható 0,355l-ös Bud Light. Igen... kicsit el vannak szállva az árak itt), ebédeltünk, majd elindultunk kocsival Miami Beach fele, azon belül is, az Ocean Drive-on mentünk át kocsival. Erről a helyről majd később írok, mert visszajöttünk ide pénteken több időre is.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.