Munka- és szabadidős utazásiam

Élményeim a nagyvilágban

Élményeim a nagyvilágban

Első utam 2020-ban

2020. január 19. - Folytonutazok

Bekövetkezett az, amitől tartottam... Az első pár posztot úgy írtam meg, hogy Word-be lementettem amit írtam, nehogy elvesszenek valami rendszerhiba miatt még publikálás előtt. Aztán erről leszoktam, mert feleslegesnek tartottam, viszont január elején 2 óra gépelés után amikor befejeztem a beszámolót az első utamról és rákattintottam a mentésre minden "elszállt", emiatt most kicsit lerövidítve fogok mindent leírni, mert megmondom őszintén, hogy nincs kedvem újra mindent bepötyögni. 

Szóval, január 2. hetében Romániában Szucsávába mentem egy céghez. Jártam már ott 4 alkalommal és mindig a Radnai-havasok fele veszem az irányt, mert nagyon szép látványt nyújt minden évszakban, élvezetes ott átvezetni. Egyszer a Kolibica-tó fele mentem, az is nagyon szép hely volt. 

/Az út simán van hétköznap 10 óra is/

A bejegyzés nem ért véget, kattints a lenti "TOVÁBB" gomra a folytatáshoz...

Aki ismeri a román építkezési szokásokat, az tudja, hogy ahova utat építenek, mellé házakat is. Egy tipikus falu több kilométer hosszú, párhuzamos vagy merőleges utcák nélkül, így vannak olyan szakaszok, hogy 20-30 kilométert is lakott településen belül autózunk, ez nagyon lelassítja a haladást. Sőt, nem ritka az sem, hogy 50 kilométert mentem úgy, hogy településen belül haladtam csak (természetesen nem egy település, de ahogy vége az egyiknek, megszakítás nélkül kezdődik a másik). Persze a románok simán áthajtanak 100km/h felett is ezeken a helyeken, de azért én nem kockáztatok be sem egy büntetést, sem pedig, hogy elüssek valakit, mert mivel járdák sincsenek, ezért mindenki az úton kolbászol. 

Romániában a főutak minősége teljesen jó, a mellékutakat annyira nem ismerem, mert próbálom azokat kerülni, viszont most valamiért a Google útvonaltervező csak arra akart vinni. Hallgattam rá, de bár ne tettem volna, mert vagy 40 kilómétert úgy tettem meg, hogy a lelket is kirázta belőlem. 

Napközben a hőmérő nem mutatott -8 foknál többet, másnap reggel pedig -17 fokban indultam útnak, de a tiszta napos idő miatt nem éreztem egyáltalán olyan hidegnek. Amikor hazajöttem, itt a -2 fok sokkal rosszabbul esett a párás-ködös idő miatt.

Visszafele már csak Nagybányáig vezettem, mert másnap egy másik céghez mentem ott. Egy nagyon jó hotelben foglaltam szállást teljesen korrekt áron (15.000Ft), aminek volt egy nagy uszoda/wellness részlege is fitness teremmel. Sajnos ezeket külsősök is igénybe vehetik, így tele volt minden, főleg gyerekekkel, akik visongtak, ordibáltak és labdáztak a medencékben. Ezzel nem is lenne baj, csak nem erre számítottam, így elmaradt a nyugodt és pihentető wellnessezés. 

A másnapot egy kiadós reggelivel kezdtem, majd elmentem a céghez és azt követően jöttem haza Debrecenbe.

 reggeli.jpg

/Reggeli, ami után már csak este lettem újra éhes/

A bejegyzés trackback címe:

https://folytonutazok.blog.hu/api/trackback/id/tr3215416292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása