Munka- és szabadidős utazásiam

Élményeim a nagyvilágban

Élményeim a nagyvilágban

Koronavírus hájp, Taco Bell és a Dance Monkey (első mémem)

2020. február 03. - Folytonutazok

A héten ismét 3 napot töltöttem Romániában (és egyet Szlovákiában), na de mi volt a közös Aradban, Temesvárban és Pitestiben?! Az, hogy mindhárom városban jó pár szájmaszkos embert láttam. Tényleg ennyire meghülyíti az embereket a média? Nálunk a cégnél a raktárosok szabályosan rettegnek, ha egy kínából érkező konténert kell lerakodniuk targoncával. Szájmaszkot viselnek, kesztyűt húznak, bezzeg a kötelező védőfelszereléseket sem hajlandóak hordani, mert kényelmetlen, de a szájmaszkot egyből berendeltették a céggel. Mondtam is nekik, hacsak nincs a konténerben egy fertőzött ember akivel aztán testnedveket cserélnek, akkor lehetetlen, hogy bármit is elkapjanak, mert szabad levegőn gazdatest nélkül a vírus elpusztul. Nem vagyok konteós, azaz összeesküvés elméletes, de le merem fogadni, hogy nemsokára egy pár gyógyszergyártó cég dollármilliárdokat fog keresni a védőoltás kifejlesztésével, szóval nem véletlen, hogy tömeghisztériát próbálnak kelteni. 

Erre hazajövök és a legelső dolog, amit látok szombaton reggel, amikor leértem az utcára a lakásból, hogy egy szájmaszkos srác jön velem szembe. Mondom na neeee, már itt is??? És igen, mert aznap többet is láttam még.

 

Romániáról jut eszembe... Nagy kedvencem a Taco Bell gyorsétterem-lánc. Európában nagyon ritka, de Romániában van 5 városban (Bukarest, Ploiesti, Kolozsvár, Temesvár, Nagyszeben), ezért ha van rá lehetőségem, mindig megállok enni valamelyik éttermükben. Sajnos nem valami népszerű, azaz nagyon kevés vendéget láttam minden alkalommal, nagyjából egyedül szoktam bent ücsörögni, ezért attól tartok, hogy becsődöl és megszűntetik. Nem bánnám, ha Magyarországon is nyitnának pár egységet, de nem hiszem, hogy a Romániai népszerűségét alapul véve itt terveznének bővíteni a hálózatukon. Amúgy a KFC, Pizza Hut és a Taco Bell egy cég tulajdonában van.  

20191030_191957.jpg

20200129_122924.jpg

20200130_132859.jpg

 

 4 nap alatt 26 órát vezettem (2300km összesen). A vezetést rádióhallgatással szoktam "feldobni", ám sokszor felidegesít, ha a Tones and I - Dance Monkey számát kezdik el játszani (ami nem is olyan ritka, mert 1 órában egyszer biztosan leadják), ilyenkor idegesen kapok a gombokhoz, hogy csatornát váltsak, de előfordul, hogy a többi állomáson is pont az megy. Borzasztó. Hogy ezt az érzést kifejezzem, el is készítettem életem első mémjét.

meme.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://folytonutazok.blog.hu/api/trackback/id/tr6815453716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása